Rise of Nations Extended Edition Rise of Nations Extended Edition
داغ ترین تریلر جدیدترین بازی ها با بهترین کیفیت
تبلیغات
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1393
نویسنده : امیر حسین

 

Rise of Nations Extended Edition بازی استراتژیکی در زمان واقعی است که توسط Big Huge Games گسترش یافته و توسط Microsoft Game Studios در سال ۲۰۰۳ منتشر شده است . بازی Rise of Nations Extended Edition از ۱۸ تمدن و ۸ نسل تاریخی برای بازی برخوردار است . قسمت اصلی بازی Rise of Nations Extended Edition روی مفهوم سرزمین و قلمرو متمرکز شده است . منطقه نزدیک شهرک بازیکنان به عنوان قلمروشان در نظر گرفته شده است و ممکن است بازیکنان فقط ساختمان های مربوط به آن منطقه را بسازند . مرزهای کشور می توانند با ایجاد و توسعه شهرستان ها و قلعه ها ، تکنولوژی در خت و دسترسی به منابع نادر و خاص گسترش یابند . دیگر تکنوژی ها و منابع باعث می شود افراد دشمن در طول مدت رنج ببرند که در نهایت می تواند از حمله نیروها ممانعت به عمل آورد . در بازی Rise of Nations Extended Edition ساکنان شهر منابع را جمع آوری می کنند یا ساختمان های آسیب دیده را تعمیر و بازسازی می کنند . در بازی Rise of Nations Extended Edition تمامی ۶ منبع تولیدات نامحدود هستند . هر سرزمین در بازی Rise of Nations Extended Edition را می توان در هر دوره  بدون در نظر گرفتن سرنوشت سرزمین در طول دوره بازی ، بازی کرد . هر یک از ۱۸ تمدن در بازی Rise of Nations Extended Edition 4 تا ۸ واحد منحصر بفرد دارند . برای مثال کشورهای آمریکایی بومی واحد منحصربفرد در دوره های مختلف و اطلاعاتی دارند که مشابه دنیای واقعی چریک های آمریکای جنوبی است . ۴ شرط پایانی وجود دارد که شامل دستگیری ، برتری ارضی ، پیروزی شگفت انگیز و امتیاز پیروزی است .

مبارزات انتخابی تک نفره تسخیر جهان در بازی Rise of Nations Extended Edition گنجانده شده است که قابل مقایسه با خطر بازی برد به جز حمله هایی است که با جنگ زمان واقعی حل شده است . مبارزه از دوره قرون وسطی آغاز می شود و به آرامی در طول مبارزات تا عصر اطلاعات و تکنولوژی پیشرفت می کند . در طول مبارزه ممکن است پیشبرد دوره های موجود بعدی امکان پذیر باشد و واحدها برای مبارزه ارتقا یابند .

گیم پلی بازی Rise of Nations Extended Edition در ایجاد تعادل بین حمله ، دفاع و اقتصاد متمرکز است . همچنین همانند بیشتر بازی های RTS بازی Rise of Nations Extended Edition به مدیریت نیاز دارد که دانش سربازان و آنچه در بهبود مبارزه خوب است را شامل می شود . در بازی Rise of Nations Extended Editionسرزمین نقش عمده ای دارد و شناخت زمین عامل مهم در مبارزه است . در بازی Rise of Nations Extended Edition ژنرال ها برای کمک به ارتش حصار و قلعه ایجاد می کنند . ۵ تشکیلات تاکتیکی شامل توانایی فشرده سازی یا گسترش خط نبرد وجود دارد . وقتی تشکلی انتخاب می شود ، واحدهای انتخاب شده به طور اتوماتیک خود را براساس شرایط تغییر می دهند .

0133 خرید بازی Rise of Nations Extended Edition

0233 خرید بازی Rise of Nations Extended Edition

0334 خرید بازی Rise of Nations Extended Edition

0435 خرید بازی Rise of Nations Extended Edition

  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت 1 : Direct Link

downloadدانلود پارت 2 : Direct Link



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: استراتژیک , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
داغ ترین تریلر جدیدترین بازی ها با بهترین کیفیت